Subject: Mahasõidu rajamine Tallinna-Tartu-Võru-Luhamaa teelt (võru vald)
From: "Annika Tuum" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 26 Sep 2024 14:24:48 +0300

Tere,

Sooviksime rajada Võru vallas Tootsi külas asuvale Tootsimetsa
(katastritunnus 91804:004:0209) katastriüksustele pääsemiseks
Tallinna-Tartu-Võru-Luhamaa teelt (nr 2) mahasõidu. Tee rajamine on
vajalik ka kinnistuga piirnevale elamumaa maakasutuse sihtotstarbega Kabre
(katastritunnus 91804:004:0181 ) kinnistule juurdepääsutee rajamiseks.
Mõlemad kinnistud kuuluvad Valga Puu omandisse.

Millised on tingimused mahasõidu rajamise osas või millest alustada ning
kas mahasõidurajamine on tasuline ( ei mõtle ehitamisekulusid) ja kui siis
ja mis võiks olla orienteeruv maksumus.

Kui midagi jäi selgusetuks või tekkis lisaküsimusi siis palun pöörduge.

Heade soovidega,

Annika Tuum

keskkonnaspetsialist

MOB: +372 55634990

 <https://www.valgapuu.ee/>

OÜ Valga Puu

Valga mnt. 2, Tõrva linn, Valgamaa 68606

 <http://www.valgapuu.ee/> www.valgapuu.ee

 <https://foreko.ee/>

 <http://www.foreko.ee/> www.foreko.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.